Szállítási díjak:
Szállítási mód | Szállítási díj |
---|---|
MPL Futárszolgálat | 1.190 Ft |
Posta/Postapont, Csomagautomata | 990 Ft |
Utánvétel: | +200 Ft |
Kedvezményes szállítási díjak:
(minimum 1 db komplett bélyegző rendelése esetén)
Szállítási mód | Szállítási díj |
---|---|
MPL Futárszolgálat | 690 Ft |
Posta/Postapont, Csomagautomata | 390 Ft |
Posta/Postapont, Csomagautomata (min. 2db komplett bélyegző esetén) | INGYENES |
Utánvétel: | +200 Ft |
15.000 Ft felett:
Szállítási mód | Szállítási díj |
---|---|
MPL Futárszolgálat | INGYENES |
Posta/Postapont, Csomagautomata | INGYENES |
Utánvétel: | INGYENES |
Fizetés: előre utalással vagy utánvétel
Országos Posta/Postapont/Csomagautomata - A leggyorsabb, ingyenes/legolcsóbb szállítás.
- előre utalással vagy utánvétel tud fizetni
- átvételi lehetőség: országosan több mint 3.000 átvételi ponton: Posta, MOL Postapont, Coop Postapont, Csomagautomata
- 1 napos szállítás: a munkanapon 11 óráig visszaigazolt rendeléseket már következő munkanap átveheti
- MOL benzinkutak többsége 0-24 óráig van nyitva
- a csomag nyomon követhető, időgarantált, értékbiztosított
- Bankkártyával mindenhol tud fizetni!
Országos MPL Futárszolgálat - Gyors, és kényelmes szállítás
- előre utalással vagy utánvétel tud fizetni
- házhoz viszik, 2 kézbesítési kísérlet
- 1 munkanapos szállítás, szállítási idő: 8-17 óra között
- a munkanapon 11 óráig visszaigazolt rendeléseket már következő munkanap kiszállítják
- a csomag nyomon követhető, időgarantált, értékbiztosított
- Bankkártyával mindenhol tud fizetni!
15.000 Ft feletti rendelés esetén
Amennyiben rendelése értéke eléri a 15.000 Ft-ot, bármely szállítás INGYENES!
További szállítással kapcsolatos kérdések és válaszok:
-Kérhetem a csomag kiszállítását délelőtt 10 órára?
Nem, a kiszállítás munkanap 8-17 óra között történik, fix időpontot nem tudunk garantálni. Ha pl. 15 óráig van a címen, rá tudjuk írni a csomagra hogy lehetőség szerint 15 óráig szállítsák ki. Ezt ha tudják figyelembe veszik, de garantálni nem tudjuk. (Függ az aznapi címek elhelyezkedésétől.) Ha nem biztos abban, hogy át tudja venni a csomagot, kérje az Önhöz közel eső Postára, ahol 5 munkanapon belül bármikor (nyitva tartási időben) átveheti.
-Kiszállítás előtt hívjon fel a futár!
A futár kézbesítés előtt NEM TELEFONÁL.
-A mai napra vártam a futárt, de nem voltam a címen. Mi a teendő ilyenkor?
Ha a következő munkanap a címen lesz akkor semmi. Az 1. sikertelen kézbesítés után következő munkanap ismét megpróbálják kézbesíteni a csomagot. A 2. sikertelen kézbesítést követően értesítőt hagynak, amivel az illetékes Postán 5 munkanapon belül átveheti a küldeményt. Az első sikertelen kézbesítést követően is átveheti a Postán, ill. kérheti hogy másnap ne vigyék ki.
-Hogyan tudom átvenni a csomagot személyesen a Postán?
Ha kapott értesítőt, akkor az értesítővel a csomagos ablaknál tudja átvenni. Ha nem kapott értesítőt, akkor az e-mailben elküldött azonosítóval és személyes papírjaival tudja átvenni. (cég esetén céges papírokkal, bélyegzővel) Postán maradó csomag esetén a címzés: XY Postahivatal - Ön neve
-Mikor tudom átvenni a Postán maradó csomagot?
Természetesen nyitva tartási időben :) Legkésőbb 17 óráig meg kell érkezni a csomagnak a Postára is. Ez a gyakorlatban ha főposta (1-2. számozású) akkor hajnalban érkezik, ha a településen több posta is van, akkor előfordulhat a délutáni érkezés. Az Ügyfélszolgálat minden esetben pontos infóval tud szolgálni.
-Minden termék raktáron van?
Az esetek többségében igen! Előfordulhat készlethiány, ez esetben mindenképp telefonon egyeztetünk Önnel a várható szállításról.
-Biztos hogy 1 munkanap alatt megkapom a csomagot?
Ha előző munkanap 11 óráig megrendelte, és az elkészített lenyomatmintát visszaigazolta, akkor 99%-ban IGEN! A csomagokat 1 munkanapos küldeményként adjuk fel, azonban előfordulhat késés. Mindent megteszünk hogy időben megkapja bélyegzőjét, de a rajtunk kívül álló okok miatt nem tudunk 100%-ot mondani. (baleset miatti útlezárás, hirtelen időjárás változás, egyik napról a másikra dupla annyi küldemény...) Nagyon ritkák ezek az esetek, de volt már rá példa. Kérjük ha nem kapta meg időben a csomagot jelezze felénk hogy intézkedni tudjunk!
-Személyesen el tudok menni a bélyegzőért?
Vállalkozásunk nem tart fent üzlethelyiséget, a rendeléseket a Posta futárjával (MPL) csomagként- küldjük, ill. néhány esetben személyesen visszük Önhöz.
-Messze lakok Önöktől. Hogy kapom meg a bélyegzőt?
Magyarország területén belül bárhova elküldjük a bélyegzőt! Nincs jelentősége árban/időben.
Kérdése van? Nem talál valamit? Vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk!